Pages

March 1, 2014

DOA BUAT HATI YANG TERLUKA♥

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAH..

Buat mereka yang bersedih kerana putus cinta,ini doa yang boleh kalian amalkan.. semoga sentiasa tabah menhadapi segala cubaan dan dugaan yang mendatang.. IN SHAA ALLAH.. ALLAH SWT sentiasa bersama kita.. ♥

→DOA BUAT HATI YANG TERLUKA~

Ya Allah,
Apabila aku masih mengingati si dia yang bukan milikku, maka,bantulah aku untuk aku melupakan dirinya..
Andai ada kenangan antara kami yang mengikat diri,maka hapuskanlah ia dari ingatan..
Biarkan aku jauh dari dirinya,dan ikatlah diriku ini untuk terus setia dengan kasihMu..
Hilangkan bayangan dia dari fikiranku ini Ya Allah,dan payungilah aku dengan rahmatMu..
Perindahkanlah lisanku ini untuk terus berzikir menyebut asma' Mu.. agar aku sentiasa selamat dengan CiNTAMU..Amin ya Rabbal Alamin..





XOXO,wassalamualaikum..

♥ira♥

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign