Pages

March 17, 2014

SUSAH SANGAT KE WEYH?!

AssalamualaikumWarahmatullah..

coretan ini khas buat semua..bukan aku ingin mengatakan aku sudah cukup sempurna dalam hal solat,namun kerana aku sudah kehilangan kata-kata untuk menegur kalian di sekelilingku..semoga kalian sedar dengan coretan aku ini..aku sayang korang sangat-sangat..

彡susah sangat ke nak solat 5waktu?akak prefer korang takpayah attend skolah dari pukul 6.30pagi-3.30ptg kalau solat subuh 5minit pun tak mampu nak tunaikan..
彡 susah sangat ke nak solat 5waktu? aku prefer korang tak payah bersesak kat kantin dlm msa sejam waktu tengahhari kalau solat zohor 8minit takley nak tunaikan..
彡 susah sangat ke nak solat 5waktu?aku prefer korang tak payah main futsal kat padang kalau solat asar 8minit takley nak tunaikan..
彡 susah sangat ke nak solat 5waktu?aku prefer korang tak payah ada hp/tab untuk surf facebook,insta,whatsapp,wechat,texting kalau solat maghrib 7minit xley nak tunaikan..
彡 susah sangat ke nak solat 5waktu?aku prefer korang tak payah tidur waktu malam kalau solat Isya' 8minat xsanggup nak tunaikan..





⇨susah sangat ke nak solat 5waktu yang ambik masa hanya 36minit dari 24jam adik-adik ?susah sangat ke nak jaga hubungan antara korang dengan ALLAH SWT,pencipta kita,pencipta keluarga kita??korang taknak doa untuk diri korang pun takpelah,atleast doa untuk mama and abah..doakan diorg panjang umur,murah rezeki,bahagia selalu and jodoh mereka kekal sampai ke syurga..tak banyak diorang mintak..diorang nak korang jadi anak yg taat pada perintah ALLAH SWT n taat kat diorang..ni korang,solat pun tak jaga,nk dapat redha dari sapa?dari facebook?dari hp?dr bola?dari dinding skolah?renung2kan..



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign