Pages

November 11, 2014

Berharap Hanya KepadaNya...

" PESAN USTAZ KAZIM ELIAS "

Ketika kamu berasa
sedih,pejamkan matamu dan katakan dalam hatimu:

"Inilah perjalanan hidupku .. Allah
Ta'ala yang letakkan aku disini..Semua ini perancangan Allah..Jadi,aku mesti teruskan perjalanan hidup ini kerana aku percaya diatas setiap ketetapan-Nya.Dan aku terima Qada' dan Qadar diriku..Sesungguhnya,setiap sesuatu itu ada hikmah-Nya..Terima kasih Ya Allah,kerana mengasihaniku"

Selepas itu,buka matamu dan senyumlah.Bersangka baik dan positiflah kita kepada apa yang Allah SWT turunkan buat kita.Itu tanda ALLAH SWT ingat kita,Allah SWT pedulikan kita,ALLAH SWT rindukan kita untuk memohon dan berharap kepadaNya..Itulah yang terbaik buat perjalanan hidup kita,ASALKAN kepercayaan kita terhadapNya kuat selama-lamanya.inshaaAllah..

salam sayang dari aku,Ira.

Wassalam.



Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign