Pages

September 13, 2015

Asthma Attack..

Assalamualaikum..

ya Allah ya Tuhanku!! jerebu kat sini(Serian,Sarawak) dah almost aras 200!! aras bahaya! pokok-pokok yang berdiri semua aku tak nampak sangat dah.. macam bayang-bayang.. risau betul aku macamni haih..





and akhirnya paru-paru aku mengalah jua.. asthma aku kembali dengan ganasnya.. aku ambik cuti setengah hari.. macam nak pengsan weyh masa bekerja.. sedut inhaler lebih dari dos biasa.. dan aku pun ke hospital.. kesian aunty.. aku baru pegi kerja arini lepas baik dari demam dua hari, dah kena ambik halfday cuti pulak.. sorry ya aunty..





sampai hospital pun kabur.. aduh.. and aku pegi emergency room.. dan 15minit kemudian bau diberi neb.. rasa nak marah pun ada haih!! tapi okay lah atleast dapat neb.. lega sikit.. alhamdulillah sekali neb je.. teros aku pi bli topeng mulut dan hidung tu.. bahaya wooo.. kena marah M.A aku tadi sebab keluar kerja tak pakai topeng.. padanmuka aku.. sobs sobs..





dan thanks hospital kerana bagi ubat serta topeng oksigen persendirian untuk aku.. ngeh ngeh.. seronok sebab tak payah share dengan orang lain.. memandangkan aku pantang share barang dengan orang kan.. huwaaaa.. sape yang suka share????!!!

dan sekian aku kena berehat.. menggeletar dan penat sebab sisa asthma masih bersama aku.. doakan aku cepat sembuh ye Kuyuzes.. Wassalam~



Terima Kasih

2 comments:

  1. get well soon .. .......... ^^
    Banyakkan minum air jugak!

    ReplyDelete

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign