Pages

September 9, 2015

Baker Lonyoi…


Assalamualaikum Warahmatullah..

Kesian gua.. masa tengah stress-II tu gua dapat berita yang gua dapat kerja kat sebuah bakery..waaaaaa.. impian gua selama ini weyh!! Hahaha.. macam la kerja best sangat kan.. ingatkan akauntan ke, setiausaha ke, bos besau ke.. hyep!! Well.. baking is my life brah.. gua sanggup berkerja sebagai baker sebab gua sangat suka.. tapi kerja dengan bos Chinese sangat-II memerlukan kesabaran yang tinggi kerana disiplin mereka yang sangat mantap!! First day rasa nak nangis beb.. penat sehhh..

Now dah day ke berapa entah.. makin ok.. Cuma semalam gua rasa almost 1000 kilo of tepung gandum yang digunakan untuk buat tempahan arini.. bahu gua tak payah cakap la.. macam nak tercabut.. mak aiiii.. -00- tapi macam gua cakap tadi.. gua puas hati dapat pegang tepung,pegang tray, pegang mixer pegang macam-II.. awwwwww..**menari gediks**

Gua now sangat busy.. tak sempat nak stalk haters, tak sempat nak membenci,tak sempat nak ingat benda-II yang gua tak nak ingat.. well, SEMUA.. Alhamdulillah. Ada hikmah yang tersembunyi.. hehe.. well, nanti semak balik tips gua untuk mengatasi Haters.. korang akan tahu kenapa gua stalk haters.. hahaha.. =*

dan di bawah ni hasil tangan gua.. takde la hebat sangat.. baru mula-II kerja kan.. =P

Bun Serunding Ayam/Chicken Floss Bun by cik Kuyus

Pizza si Kuyus


Gua rasa gua kena chau sekarang.. mata gua dah layu.. oh haters, well, hating me won’t make you beautiful like me.. ouchhh.. =,= hahaha.. bye sayanggsss semuaaa… wassalam~


Terima Kasih

6 comments:

  1. Chicken floss tu favorite adik tu. Bun yg ada sosej n sos tu sy suka sgt2

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah yeke.. nanti kalau dtg sini Kuyus buatkan utk adik n Athirah.. hehe.. :*

      Delete
  2. daebak lah Cik Kuyus nih.........bermula dr bawah ,nnt boleh bukak kedai kek sedirik..tak semestinya org makan gaji bole jd kaya ^^
    Support cik kuyus dr belakang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. thanks ye aiman.. terharu sgt2.. amiin.. impian terpendam tu.. macam tau2 je awak ni.. :)

      Delete

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign