Pages

September 4, 2015

GUA MASIH STRESSSSSSSSSSSSSS!!!(part II)



Image result for muka stress doodle
credit to : shafaaliaa.blogspot.com

Assalamualaikum WBT..

ok.. banyak pulak entry stress gua arini kan? rasa nak makan nasik lauk orang pun ada jugak ni.. heh!
sekali lagi pasal photoshop!

sebelum ini : PART I

haih.. ceritanya begini.. dah elok gua jumpa button "shape-tool" yang gua kecoh-kecoh cari di entry STRESS PART I tadi, jadinya gua gumbira tak terkata!! gua edit dokumen rahsia gua tadi dengan tekun teliti tepat tangkas dan semua 'T' lahh.. but suddenly.............

mama tutup suis laptop gua.. which is laptop gua connect directly dari charger ke laptop.. dan ini bermakna laptop gua tak bergantung dengan bateri.. dan ini sangat bermakna yang laptop gua akan terpadam secara automatiknya!

chettt.. dan gua terkelu selama-lamanya melihat laptop gua mati depan mata gua : dengan kerja gua belum save dari awal gua buat sampai saat laptop gua mati.. dan gua tak tahu nak cakap apa.. gua cuma mampu pandang mama, pandang laptop, pandang mama balik, dan switch on balek laptop gua..

gua sedang mencari kekuatan untuk mula dari awal buat kerja gua yang dah lesap ke planet Matoki.. atau mungkin planet Pluto.. atau mungkin sudah hancur di planet Utarid akibat kepanasan matahari yang melampau..**imaginasi tinggi saat frust sedih terkedu ni**



credit to : GOOGLE

gua masih terkedu.............hingga saat ini....mungkin balasan untuk gua kerana terlampau gubira tadi.. heh.. semoga tiada lagi entry stress gua malam ini..

k.. cau.. nak gantung diri..XD

Wassalam.


Terima Kasih

2 comments:

  1. hahahahaa. pernah merasai seperti sis rasa. memang rase terbakorrr gak arghh!

    #jenjalan sini, jemputlaa ke blog saya nanti yea :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakitnya tu di sini kann..hahaha.. okay aye aye chief.. XD

      Delete

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign