Pages

October 19, 2015

Counting Days....<3






Assalamualaikum Warahmatullah WBT..





Tetiba harini nak quote pasal jodoh.. haih.. hehe..





gambar semua dari facebook.. Alhamdulillah.. terima kasih kepada yang share.. :')









Macam mana nak cakap ye.. mungkin gembira tu tak dapat nak diluahkan.. dipendam je.. bukan taknak share happiness, tapi aku takut plan aku tak jadi.. yela.. kita cuma manusia biasa yang merancang.. in fact, rancangan kita banyak kelemahan dari segala aspek.. tapi, nak taknak aku kena jugak merancang sebab ada bijak pandai cakap, orang yang gagal merancang adalah orang yang merancang kegagalan.. jadi, aku sehabis baik akan berusaha untuk tidak merancang kegagalan.. positif dan terus positif.. inshaaAllah.. :) ang penting niat lillahita'ala.. :)





Yang tahu akan tahu.. yang tak tahu mungkin akan tahu.. yang tak tahu akan terus taknak tahu.. takpe.. tak kisah dan tak peduli. yang aku harapkan redha Allah.. inshaaAllah.. yang tahu mohon doakan perjalanan rancangan seperti yang diinginkan.. hihi..





sekian.. Wassalam~

Terima Kasih

2 comments:

  1. MOGA CIK KUYUS bertemu jodoh dgn org2 yg baik dan dambaan hati..hehehehehhee ^^
    kalau citer bab jodoh mmg takkan habis....

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul tu aiman.. hihi.. thanks ye.. smoga berbalik kpd Aiman jugak.. :)

      Delete

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign