Pages

December 16, 2015

Penghujung Pencarian Kami...




Berakhir sudah pencarian cintaku..
Diri ini tak lagi sepi
Hati ini t'lah ada yang miliki ...



Tanggal 11 Disember 2015, tamatlah sudah zaman bujang kami.. Alhamdulillah dengan sekali lafaz sahaja, aku telah sah menjadi isteri Encik.Ilyas.. masa dah sah tu, ALLAH SWT je tahu betapa bercampur baur nya perasaan aku.. sedih gembira terharu sebak excited semua ada.. tak tahu nak cakap macammana.. Yang pasti, kami amat-amat bersyukur, selepas satu-satu dugaan kami berdua berjaya lalui.. sebut sahaja apa jenis dugaan, kami lalui dengan pelbagai perasaan dan cara..

Sujud syukur dan solat sunat ditunaikan seusai majlis akad nikah.. kemudian kami disandingkan sebentar selepas solat Jumaat dalam kenduri kesyukuran.. hanya satu perkataan yang aku mampu luahkan dikala sedang bersanding, LEGA.. yup, cukup lega.. satu persatu yang kami usahakan mnembuahkan hasil.. Terima Kasih ya ALLAH buat segalanya.,

Walimatul Urus pula diadakan keesokan harinya, 12 Disember 2015.. hanya majlis biasa, sederhna dan meriah.. asalkan ibu bapa kami gembira itu sudah memadai buat kami..

so, dah siap semua, lets tengok semua hasil yang aku dan EN.Asben dah usahakan untuk wedding kami.. 

Atok tepung tawar kite..


with Mama yang paling cantik and pengapit..


Candid yang paling aku sukaa..


with parents tersayang


Family aku..


Family en.Asben











kitorang acah2 sweet kat atas tu..hahahha


bestfriend zaman sekolah aku


sepupu belah mama aku


another favourite picture


and this too


bestfriend aku di POLI..=D


buat LOVE kononnya


potong kek..




Itu saja.. SELAMAT PENGANTIN BARU TO ME.. =P

Wassalam~



Terima Kasih

1 comment:

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign