Pages

January 27, 2016

Pertukaran Identiti


Assalamualaikum WBT~

Ada yang berubah dalam blog aku kan? first of all maaf sebab bertukar identiti.. niat di hati bukannya nak saja-saja.. tapi sebab pertukaran status.. so dah jadi bini orang ni kena lah nampak matang sikit walaupun takdelah matang mana umur 22 ni.. eh? dah nak 22 rupanya aku ni ye? hahaha..

sebelum ni sesiapa yang follow-up dengan blog aku memang sedia maklum yang aku dikenali sebagai Cik Kuyus.. dan aku sentiasa taknak jawab kenapa aku letak Cik Kuyus.. ni aku bongkar rahsianya yang takdelah hebat sangat.. nama KuYus tu diberi oleh seorang sahabat yang sangat baik.. yang ajar aku erti hidup sebenar, ajar aku tentang be yourself dan ajar aku tentang kelembutan di sebalik kekasaran.. hehehe.. macam je sengal gitu kan.. takde maknanya nak lembut sangat lah.. haktui..

dan aku abadikan nama yang tak glemer (KuYus) tu di blog aku.. adalah dalam setahun kot aku guna nama tu.. aku pun dah lupa jugakkk..

ok now sempena birthday sang suami yang akan berlangsung esok, aku hadiahan header baru buat beliau sempena aku nak matang sikit.. wakakakakaka.. ada pulak kan hadiah untuk blog tapi cakap bagi at husband.. puiii..

now aku ingin dikenali di kalangan kawan-kawan blogger as "Miss Puan Ieera".. Miss tu nak jugak kena ada laaaa..sob sob.. acah-acah muda walaupun umur karat nanti kan? Puan tu standard lah dh tukar dari single jadi mingle.. erkkk???

dan IEERA, yup nama aku.. Miss Puan Ieera..

proses pembikinan laaa


Tadhaaaa!! ini hasilnyaaa =)


27 Januari 2016, bertukarlah identiti aku dalam dunia blog.. salam ukhwah semua..  bye

Wassalam~


Terima Kasih

2 comments:

  1. Hai.. Waa kita sebaya tapi status tak sama..hhehe
    Cantik header tu.. simple je.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. hai kwn sebaya.. thanks.. buat dlm masa stgh jam.. tu yg simple sgt..hahaha..

      Delete

Ukhwah Fillah Abadan Abadaa.
Teguran,Kritikan & Saranan diterima sebaiknya,
InshaaAllah.
♥ o∩_∩o ♥

Cik KuYus's Stories Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign